KumpirsMom kızım şehir hastanesinde yoğun bakımda kaldı bir hafta. Bekliyoruz taburcu olacağız neymiş serviste yer yokmuş. 4 gün fazladan kaldık boşu boşuna çocuk sıkıldı tutamıyorum daha. Eşim başhekime çıktı, o daha başhekimin odasındayken bizi taşıma personeli servise çıkıyosunuz diye götürmeye geldi. Yani devlette ya sesini çıkaracaksın ya da tanıdığın olacak. Yoğun bakımada torpille aldırdık ilk yer yok dediler. Başka yerede sevk etmediler dedik özele götürelim vs en sonunda torpil kullanmak zorunda kaldık.