deletedmom43191 Ben devlet hastanesinde kızımla ilgili sorun yaşamıştım. Öncelikle hastaneyi arayıp çözüm bulmaya çalıştım ilgilenmediler umursamadilar. Baktım olmuyor sorunum çözülmüyor aradım 182yi daha sonra hastane yana yana beni arıyor eda hanım yanlış anlaşılma olmuş yoğunluktan diye çözüm buldular. Onlar aradıktan 5 dakika sonra 182den geri dönüş yapıldı sorun çözüldü mü diye teyit için. Denemekte fayda var ben çözüm bulmuştum belki bulabilirdi.