Salihaa16 ambulansı aradın mı ki? Kız ara bagır çağır böyle ortada beklemekle olur mu bas çıglıgı doğuruyorum koşun diye asla sorulara cevap bile verme ara çok kötüyüm yetişin kanamam var vs abart abart çagır bak nasıl alıyorlar hastaneye seni
Tabi cidden doguruyorsan ve bunu hissettiysen, nişandan 1. Hafta sonra doguran bile var tek sorun nişansa korkma