Merve8155 2.63 çok yüksek bir değer değil ilk trimester için, korkup telaşa kapılmayın. Benim ilk taramam da dördün üzerinde çıkmıştı, onda bile doktor korkulacak bi şey yok ilaç kullanmaya başlayınca hemen düşer demişti gerçekten de öyle oldu. Siz ihmal etmeden dahiliyeye görünseniz yeterli, telaşlanmayın ❤️