TugceOrak Kızlar biberon, emzik ve bez konusunda tecrübelerinize ihtiyacım var. Bezde prima premium çare ve sleepy ekolojik premium Plus arasında kaldım. Biberon ve emzik konusunda hiç fikrim yok. Hangi ürünleri tavsiye edersiniz ?
Ben-Hurem-Sultan TugceOrak Ay hiç takılmam bu tarz şeylere. Oğlumda Sleepy kullandım. Emzik olsun biberon olsun we baby olması lazım normal markette satılan. Gayette sağlıklı tosuncuk oğlum vardı. Markalara çok takılmamak lazım her harikulade büyüyorlar 🌸 tabi siz Bilirsiniz yinede 🙏
Ceycey22 TugceOrak bezde her markayı kullandım sanırım hemen hemen en çok molfix kullandık ama. Biberon emzik avent
seyma0661 TugceOrak biberon lansinoh, emzik Philips avent, bez de hem sleepy hem molfix aldım. Islak mendil de sleepy bionatural aldım en çok tavsiye edilenler doğrultusunda
TugceOrak AnayimBenAna_ sleepy ve prima arasında kaldım kuzum ya ☺️ Memnun musun sleepyden sen, kullandın mı gerçi onu da bilmiyorum da 😊
TugceOrak Ben-Hurem-Sultan markalara takıldığım için değil, ilk bebeğim ve hiç bir bilgim yok. Kullanım açısından hangi ürün anlamında sormak istedim. Benim için ne markası ne fiyatı değil sağlık açısından içimin rahat etmesi önemli, bu yüzden tecrübeli annelerden bilgi almak istedim. Teşekkür ederim öneriniz için ♥️
TugceOrak seyma0661 sağol kuzum, yarın kullanacaksın sen demi ya çok heyecanlı 🥹♥️ Sağlıkla gelsin inşallah bebiş
Smyye1B TugceOrak Oğluma kullandıklarımin aynısını alıcam bu bebise de bez Molfix, emzik Philips avent ultra Air, biberon tomme tippe ☺️
Nurgunay0 Prima bizde pişik yaptı diğer bilindik tüm markalar da ta sızdırdı ya pişik yaptı bende BİM’in ucuz bezlerini kullandım hiç pişik yapmadı emzik olarak Avent kullandım Philips avent gece emziği çok rahattı gece kaybolma durumuna karşı parladığı için kolay bulunuyordu
TugceOrak Nurgunay0 ben de bezde deneme yoluyla ilerlemeyi düşünüyorum canım, ilk olarak prima diye karar kılmak üzereyim, sonrasına zamanla karar veririm alerji veya pişik vs durumları ihtimaline karşı ♥️ çok teşekkür ederim
Duygu1717 TugceOrak bezde prima ile molfix kullandım. Emzikte ve biberonda Philips avent. Islak mendil sleepy bionatural
TugceOrak Duygu1717 Philips avent en çok duyduğum öneri zaten, bezi de şimdilik tek paket olarak almayı düşünüyorum bebeğimin cildine herhangi bir uyumsuzluk yapması ihtimaline karşı sanırım prima daha ağır basıyor. Çok teşekkür ederim ♥️
Betamom TugceOrak bende öyle yaptım. Sleepy den cok fazla memnuniyet var. Molfix alacaktım en sonra sleepy ie döndüm memnun kalmazsam değiştiririm dedim. Birisi anlatmıstı. Hep en iyi markaları almıslar denemedikleri şey kalmamıs. Cocuk en son 3 harfli marketler de satılan bi markayı kullanmıs sadece😅
MLPoli TugceOrak Biberon ve emzik Philips Avent , bez Prima premium öneririm. Diğer bezler sızdırma ve pişik yapıyormuş kullanan annelerden tavsiye almıştım.
TugceOrak MLPoli çok teşekkür ederim, çoğunlukla duyduğum ve buraya yazan anneler de bu yönde tavsiye vermişler ♥️
AnayimBenAna_ TugceOrak kullandım kullandım ilk kızımda kullandım çok memnundum. Molfixte güzeldi ama bi ara içeriğini değiştirdiler pişik yaptı bıraktık. İlk bi sleepy al dene beğenmezsen prima denersin bence. Prima gerçekten gereksiz pahalı ben acıyorum beze verilen paraya 😂 duruma göre şekillenir zaten bez mama olayları 🤭
TugceOrak AnayimBenAna_ evet evet zaten dediğin gibi deneyerek ilerlemeyi düşünüyorum beş konusunda çünkü çok pahalı en iyisi denen bez bile bazı bebeklere yaramıyor, en uygun dandik denen bez bebeğe çok iyi gelebiliyor 😊
aycinelizsmom TugceOrak Prima pampers, biberon ve emzik avent kullanıyorum. Hiç pişik olmadı kızım, meme reddi de yaşamadık 🌸
TugceOrak aycinelizsmom avent olarak baktım şimdi kafam çok karıştı bir sürü var ya hangisini alayım ben bilemedim 🥹♥️