Eesraaa34 Benim de o haftalarımda başıma gelmişti. Kaşıntı yoktu koku vardı ilk önce daha sonra doktora söyledim. Smear aldı ve sen nasıl dayanıyorsun kaşıntın olmuyor mu dedi. Çok fena mantar enfeksiyonu geçiriyordum. Smear örneğimde de mantar çıktı. Fitil ve krem verdi doktorum. Tabi geçmiyor kaşıntı daha da artıyor, 32 haftalıkken tekrar gittim ve yine fitil ve krem kullandım. Şu an 34 haftalık fakat hala geçmedi, koku yok akıntı var. Haftaya tekrar kontrole gideceğim. Umarım geçer yoksa da doğumdan sonra geçer. Bu arada geçmezse sezeryan olurum çünkü mantar enfeksiyonu bebekte pamukçuk yapıyormuş. Dikkat edin doktorunuza başvurmadan bir şey denemeyin. Geçmiş olsun.