Gmze9595
Merhaba canım benim sat 29 ocakttı. 27 şubatta 91 beta hcg ile hamile olduğumu öğrendim. Kan artışları beni biraz strese soktu en son 388di Hep doktor kontrolündeydim riske karşı hala da öyle. 11 mart salı günü keseyi gördük güzel yerleşmiş içi de boş gibi durmuyor dedi 5 haftanın başında herşey olması gerektiği gibiymiş Korkularım var ama çok heyecanlandım. 2 hafta sonra kalp atışı için gideceğiz . 🥹İnşallah güzel haberler alırız bebişlerimize sağlıkla kavuşuruz 🥰💖