Mryemm Ben Kocaeli Umuttepe hastanesinde yaptırdım, aynı şehirde değiliz. Evet haklısınız ben amniyosenteze son gün kalaya kadar burda yaptıranlarla yorumlaşıyordum içim hiç rahat değildi ve hastaneye stresten bayılmak üzere gitmiştim. İşlemden bir şey olur muydu bilmiyorum ama o stresten muhakkak olurdu. Çünkü herkes bir şey söylüyordu çevremde, şöyle riskli böyle riskli diye. Artık yaşayacak günü varsa her şey hallolur dedim yaptırdım. Ağrısı sızısı işlemden sonra olmuyor, ilk gün biraz iğne yerinde hassasiyet olmuştu ama çok çok az. Uzman birinin elinde ki bahsettiğinizde öyle birine benziyor Allahın izniyle hiç bir şey olmaz. Düşünüp doğru kararı vermek lazım, tabi bir de yaptırma sebebinizin bir tedaviye hizmet etmesi gerekiyor. Aldırmayı planlıyorsanız ya da netlik kazanlık istiyorsanız yaptırabilirsiniz, her şekilde kabulseniz ve tedavisi yoksa riske atmayabilirsiniz. Benim durumum daha farklıydı toksoplasma geçirdiğim şüphesi vardı ve geçirdiysem bebeğe bulaş olduysa antibiyotik kullanmaya başlamam gerekiyordu🙏🏼