Mryemm ben amniyosentez yaptırdım, yaptırmadan önce de 2 si profesör, biri perinatolog olmak üzere 3 doktordan fikir aldım. Evet riskin düşükte olsa var olduğunu söylüyorlar. Ama eski dönemdeki gibi yapılmıyormuş, çok daha ince bir iğne ve ultrason eşliğinde yapılıyor ve işlem çok çok kısa. Benim işlem toplamda ⅚ dk sürmüştür, 10 dk dinlendim. 15 dk da hastaneden taburcu oldum. Size tavsiyem iyi bir hastane de iyi bir riskli gebelik uzmanı tarafından bu işlemi yaptırmanız. Ben üniversite hastanesinde yaptırdım alanında meşhur olan bir doktordu ve farklı farklı kliniklerde çalışan bahsettiğim 3 doktor + takiplisi olduğum kadın doğumcu övmüştü. Yaptıralı 1 ay oldu, ilk bir kaç gün ağır kaldırma dediler o kadar. Tabi ben riske atmamak için hep dinlendim yattım cinsel birliktelik olmadı. Bunlara dikkat ettim. İşlem sırasında da çok az acıyor abartılacak bir ağrı değil. Bugün tetanoz aşısı oldum o daha acılıydı diyebilirim.