KLORAKHANIM Kızlar hayatı boyunca düdüklüden korkan ve hiç düdüklüye yaklaşmamış birine düdüklü tencere tavsiyesi istiyorum öyle rahat olsun ki normal tencere gibi
Abilikardesli KLORAKHANIM ben kendim korkmazınkini kullanıyorum. Memnunum ama önermiycem. Fissleri çok duydum bir araştırın bence
XBurcuburcu KLORAKHANIM Fissler tabiki . Teknolojisi zaman ayarı kullanım kolaylığı ve kalitesi yıllardır vazgeçilmezim😄 Ay reklam gibi olmuş
KLORAKHANIM Sebastianbaci Abilikardesli KumpirsMom XBurcuburcu 1 mi 2 mi peki ya da ikisi de benzer özelliklerde mi? Bayaa fiyat garkı var çünkü ikisi de 6L
Cacaege KLORAKHANIM bendeki 1 numaraolan vitaquick benimki 4.5 lt ama 6 almadığıma pişman olmuştum alırsan 6 lt al, 4.5 Lt ile 5 6 kişiye et yemeği çıkarabiliyorum kalabalık değiliz diye küçük tercih etmiştim
Basakparlar KLORAKHANIM üstüne para teklif edecekler eve almam komşumun ocağında patladı heryeri yandı hayla da izleri var yüzünde
Cacaege KLORAKHANIM fissler tabiki 3 yıldır kullanıyorum hem çabuk pişiyor hem çok lezzetli oluyor patlama durumu yok
Bzkrt KLORAKHANIM fissler öneririm kullanımı kolay etler lokum corbalar hemen hazır patlama riski de yok garantili 2 yıldır kullanıyorum memnunum
KLORAKHANIM Cacaege e o zaman bana 4,5 da yeter ben gurbetteyim kimsem yok hep 2 kişilik yemek yapıyorum ve misafir gelip kalsa bile en fazla annem babam gelir yani maks. 4 kişilik yemek yapsam yeter. Misafir masam bile 4 kişilik o kadar ki gurbet 🥲😂
Eceunverkanra KLORAKHANIM Kesinlikle fissler, ustune duduklu tencere tanimam fiyatlari cok pahali evet ama evime aldigim ve memnun kaldigim en iyi alet kesinlikle.
KLORAKHANIM Eceunverkanra yani 1 kere alınıyor ve bence ucuz kullanılacak bir şey degil ya ben çok korkuyorum