Merhaba kızlar ,
Bende 6 martta gittim reglime göre 6+2 olmam gerekirken 5 haftaydım sadece kese gözüktü yani keseye göre 5 haftaymışım doktor öyle söyledi bugün tam 6 haftayım doktorumun soyledıge göre ama reglime göre 7 hafta falan en son gittiğimde sadece kese vardı sımdı pazartesi tekrar gideceğim umarım herşey yolundadır belirti olarak sadece göğüs şişliği ve sık tuvalete gitme var öyle mide bulantısı falan yok