Mucize0 ablamla hep dıyorki şimdilerde herşeyi adım adım biliniyor ister istemez stres cok normal bize hamılesın derlerdi tamam dıyor cok da güzel dogurdular valla bazen herleyi bilmekte iyi bişey degil ne biliyim buraya da girmek ıstemıyorum aslında ama bileyleri kacırmayım bilgim olsun tecrübelerdende cok feyiz alırım bilmıyprım .Allah yardımcımız olsun