Tutaste_ Esma006 ne demek bebiş, 🫰insallah işinize yarasın ben bestlak ya kullandım bunla ama gerek yokmus güzel süt yaptı mastit olmuatum hep
2busra Dmrc5234- Bence mamasını değiştirin aptamil için sindirimi ağır gaz yapma oranı daha yüksek diye duymuştum ben sma kullanıyorum sarı kapaklı olanı
Edafmo Tutaste_ bende bebeğimi mamayla besledim o kadar doktor gördüm biri bile su ver demedi. Her Doktorun dediği doğru olsaydı ooohoooo. 1 aylık bebeğe su verilmez
Ncyncy Mamanizi degistirin ve biraz fazlalastirin ve bu arada sütun artması için öneriler verilmiş zaten,hip bu konuda iyi 👍
Paronayanne Dmrc5234- ya sütünü arttıracaksın ya da mamaya devam edeceksin canım. Mama baya doyuruyor açıkçası benim sütüm kesildi ben tamamen mama vermiştim
gezentianne Dmrc5234- Biberon vermeyin mamayı kaşıkla verin yarın öbür gün sizi iyice bırakır cok üzülürsünüz henüz cok küçükmüş gak dese meme guk dese meme verin emzik de kullanmayın sürekli meme istesin o çektikçe süt artacaktır diğer her şey boş.En güçlü makina bile bebegin emiş gücünden iyi değil.Bol su için kucaktan indirmeyin sarılın sevin tentene temas yapın🌸
Dmrc5234- gezentianne sürekli meme veriyorum uyuyor uyur uyumaz hiç emmemis gibi elini ağzına Atiyor tekrardan meme verdiğimde reddediyor biberonu alana kadar aldıktan sonra tekrardan gogusumu emerek uyuyor
Serap09 Dmrc5234- aptamil hep kabız yapıyor ve gaz maalesef hipp keçi sütlü tavsiye ederim biz çok severek yiyoruz
Serap09 Dmrc5234- ve mamayi ölçeği doldurup bıçakla silme yapın dolu dolu yaparsanız ayarı kaçar oda gaz ve kabızlık yapar bilginiz olsun
frknncnss Dmrc5234- e bebekte süt arttırıcı icecekler satılıyormus kuşum promalt diye dene derim çoğu insanda ise yaramış bir icecek haftada 2 tane içsen yeter bence uygun fiyatlı birde