zynpknt Popcap uygulamaya göre 65 bana göre 45-50😂 yatmak zorundayım ve git gide zorlaşıyor büyüdükçe artık hepimiz zamanında sağlıkla kavuşalım 🥰
Mucizeebeybi Son 52 kalmış 5 mayısa gün aldık 12 kilo aldım bebişim 31 haftalık 30.hafta 1.5 porsiyondu 🥰💙
Iraz Mucizeebeybi benimde doktor en geç 1-2 Mayıs demişti ama bugün 31 haftalık olması gerekirken 30 haftalık çıktı çok üzgünüm
Mucizeebeybi Iraz 1 haftada bişey olmaz korkma o bir kaç haftaya yakalar kendi haftasını ☺️ sen sadece beslenmene dikkat et kilo aldırcak şeyler ye kaşar peyniri ceviz avokado kaymak muz armut balık süt brokoli gibi
Iraz Mucizeebeybi ah ne zamandan beri balık yemedim yiyeyim hemen başladım bile az önce kaşar peyniri havuç yoğurt yedim bakayım güzel yavruma Rabbim sağlıkla shatle eli ayağı düzgün akıllı bebisler nasip etsin inşallah sağlıkla kavusalim
Yogurtlupilav Daha 77 günüm var ama yoruldum ya :( Sağa dönersin sağın ağrır, sola dönersin solun ağrır. Geceleri uyku haram 😩 Neyse sağlıkla zamanında gelsin de ben söylenir söylenir idare ederim 😊
Zeydin Şafak 77 :) 29 haftalik olduk. 66 ile hamile kaldım. Biraz kilolu hamile kaldım. Şuan 68-69 arası gidip geliyorum. Kabizlik + mide yanması problemi çokça yaşıyorum. Allah tüm hamilelerin yardımcısı olsun…. Penguen yürüyüşüne devam 😄
biranne_birbebek Zeydin ayy aynı haftalığız bizimde 77 günümüz kaldı. Vakit azaldıkça telaşlanıyorum🥰
ecrinkusum Gamzerose Maşallah adıyla yaşasın bizimde kız bebişim ismi de Öykü Hira olucak Allah’ın izniyle 🧚🏻♀️🤍
Smbemdy Iraz biz 2 sini tercih ettik hem cuma gunune denk geliyor diye hem esimin 7 takvim gunu izni olucak ona gore ayarladik. 1 mayis zaten tatil. Kilosu gecen cumartesi 30 haftalikken 1640kg dedi.
Yarentnc Zeynep1401 3. Bebisi bekliyorum hiç bir hazirligim yok yaa 1 2 haftaya cantasini hazirlicam işte okadar 😂
Zeynep1401 Iraz aslında söylemesi gerekiyor neden söylemiyor ki acaba çünkü her kontrolde ölçümleri yapiyorsa kilo boy hepsi çıkıyor ortaya
Pembiskizim Popcap son 69 Allah izin verirse 😍 bacak ve bel ağrıları uyuyamama mide yanması ne ararsan var bacım hamileliği iliklerime kadar çekiyorum sağa yatıyorum sağım ağrıyor sola yatıyorum solum ağrıyor ama şükür bu günleri nasip eden Rabbime 🥰
21Berra21 Pembiskizim bacak ve bel ağrıları için magnezyum kullanıyor musunuz? Ben kizimdayken hiç kullanmamıştım doktorum onermesine rağmen son 3 ay yatakliktim ayağımı yerden kaldiramayip sürerek yürüyordum.Taksiye binerken bile ağlayarak biniyordum önce oturuyordum eşim yavaşça ayaklarimi kaldırıp taksiye oturtuyordu beni.Bu gebeligimde hafiften bel ve kasık ağrılarım başlar başlamaz. Hemn magnezyum kullanmaya başladım çok şükür iyiyim son 57 günum kalmis