superstar_00 ermelek1 Konudan bağımsız soru sormak istiyorum bende bu ay ilk defa innovita ovülasyon testi aldım bendeki kontrol çizgisi sizinkide kadar belirgin değil neden acaba?
ermelek1 Nurellaaaaaaa1212 yardımın için teşekkür ederim bugün değerlendireyim o zaman yarın daha koyu çıkarsa yarın da mı değerlendirmem gerekir bilmiyorum affedin soruyorum ilk kez ovualsyon kullanıyorum
Nurellaaaaaaa1212 ermelek1 evet canım koyu olan her günü bir de koyudan sonra silikleştiğinde değerlendir çatlamış demektir çünkü tutar Allahın izni ile
ermelek1 Nurellaaaaaaa1212 ya ben bir şey sorucam yanlış anlamazsınız ben testi 4de yapıyorum ama eşim bazen akşam 10da geliyor değerlendirmek geceye kalıyor acaba o arada kayıp oluyor mu
Nurellaaaaaaa1212 ermelek1 yok canım saniyelik değişen bir değer değil bu. Sen yine her gün aynı saatte yap gece değerlendir bişey olmaz
ermelek1 Nurellaaaaaaa1212 Ay çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için gerçekten hakkınızı helal edin
ppmerlina Canım pik gibi gözüküyor değilse bile pike yakın. Bugün yaptın mı? (Koyu çizgi olan her günü değerlendirmelisin ayrıca)
superstar_00 ermelek1 Eğer eşinizde bir sorun yoksa bugün de değerlendirebilirsiniz hangi saatte yaptınız testi?