Yazmelegi_ senem-yabaci endiselenmeyin bizim tüm ölçüler başından beri 1 hafta geriden geliyordu o şekilde de doğum yaptım, yani 38+1 de doğum yaptım ama bebis 37+1 deydi hiç sıkıntı olmadı
Gulsahs senem-yabaci olabilir birşey diyemem ama ceviz badem ve muz yemeye çalışın ara öğünlerinizde bebeğe faydalı zamanla haftasıyla uyumlu olacaktır inşallah
XBurcuburcu senem-yabaci çok büyük bir gerileme değil. Normal öyle olması canknı sıkma bebek senden besleniyor her türlü zaten. Kırmızı et ve balık 100 gr da olsa yemeye calış istersen ama kafana takma sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🤲🤗
ikibaloglanannesi senem-yabaci Günde 2.5 L su Mercimek (kırmızı da olur yesil de) Bulgur pilavı Marul Muz Kaşar Maden suyu Ballı süt Ceviz Fındık Haftada 1 kez mutlaka tavuk,et, balık Ispanak Fasulye Tahin+pekmez Canınızı da sıkmayın doğunca daha iyi alıyorlar🤍