Merhaba hanımlar. Geçen ay detaylı ultrasona gittiğimizde doktor 4 gün ileriden gittiğini söylemişti. Fakat dün kendi doktoruma gittik. Sat a göre 25+2 olması gerekirken 24+2 görünüyor. Bir de ben tüp mideliyim. Yeterli beslenmiyorsun dedi. Proteine yükleniyorum zaten ben en başından. Ama midemin kapasitesi belli. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Durumumuz da sürekli et balık almaya elverişli değil. Ayda bir falan alabiliyoruz. Çok üzüldüm dün doktor öyle söyleyince. Avokado kaşar muz falan yiyorum zaten ama sürekli olmuyor tabi. Başka neler yapabilirim acaba?