Deletedmom_808 aynı süreçlerden geçtim çok iyi anlıyorum seni dua edilir istenir hepimiz inancımız gereği bunu yapıyoruz ancak hacı hocalara ne gerek var ne yazılıyor ediliyor bilmiyorsunuz hiç gereği yok duanızı edin olursa inşallah çok güzel olur olmazsa olmayanda da bazen hayır aramak lazım