Deletedmom_808 bende bire bir aynı şeyi yaşadım, baş ucunuza kuran koyun, yatmadan önce duanızı edip yatın, Allahın izniyle bişeycik olmaz, kan pıhtılaşması içinde iğne çok işe yarıyor, ben 4. gebeliğimde oğlumu kucağıma aldım, doğuma kadar oksapar 4 binlik kullandım, bizde kalp atışı duyunca başladık, eminim sizinde sağlıcakla güzel güzel ilerleyecek, endişelerinizi en iyi ben anlarım, kalbinize vesvese vermeyin 🥰