Sans_seninle Nurellaaaaaaa1212 3 ay oldu bu ay Ovilasyon takibi filanda yapmıştım olucak dedim ama olmadı neyse sağlık olsun ya artık ara versem iyi olucak
Nurellaaaaaaa1212 Ssozdmr ay deme kız heyecanlanıyorum 😂 o kadar emin değildim ki haftaya cumaya randevu aldım yani kesin regl olurum diye 😂
Cimcime30 Nurellaaaaaaa1212 koyulasmıs tabıkk kuzum at şu korkunu endısenı lütfen sağlıkla ılerlıyecek Allah’ın ıznıyle
Ssozdmr Nurellaaaaaaa1212 galiba direk cinsiyet için bekliyorsun sen ahshhsjs Bende 2dış gebelik yaşadım direk hamile moda girdim daha 5 haftalığız ahshjajakkwjskös bızler ıcın ne kadar erken o kadar iyi benim 200dü beta hcg progesteron ve kan sulandırıcı iğneye başlattı kese filan beklemeden
Nurellaaaaaaa1212 Tutuuu son adet tarihine göre hesapla canım betaya göre değil. Beta herkesde değişkenlik gösterir çünkü
Tutuuu Nurellaaaaaaa1212 ay çok şükür 6+3e falan kadar bekliyim o zaman gittdiğimde kalbinide duyarim😂
Nurellaaaaaaa1212 Tutuuu bende 5+5de gidicem kese görürüm büyük ihtimal bi sonraki hafta bebeyi görürüm. Ben riskli gebelikteyim kuzum erken gitmem lazım aslında bi kaybım olduğu için ama strese girmemek için bekliyorum