Ben de hem Oksapar hem aspirin kullandım, aspirini 36da kestik ama iğneyi doğumdan bi gün önce bile vurulacaksın dedi doktorum. 12 saatmiş etkisi zaten anestezist öyle söyledi. 37 biraz erken bi hafta gibi geldi bana ama bu konuda doktorlar arasında tek bir görüş yok maalesef siz de doktorunuza güvenin bi problem olmaz inşallah.