kızlar merhaba ben 29+1 haftalık hamileyım daha önce bir kaybım oldu 15 haftalık bebegımın kalbi durmuştu. hamileliğin basından beri oksapar kullanıyorum doktorum 37 de burakacagız dedı ama bıraktıktan sonra bırsey olur mu olmaz mı istisna dedı nıye bırakıyoruz dedım doktor da kanamayı durduramayızz dedı böyle bırsey yasayan 37 de bırakan var mı yada doguma ne kdr kala bıraktırdı doktorunuz oksaparı.