Gzmoae bu konuda icinden ne geliyorsa onu yap derim bu isin bir dogrusu yok cunkü birsey olur alma diyenler bebis dogdugunda sana yardimci olmayacak ayrica Allah korusun dogduktan sonra herseyi alindiktan sonra olmayacaginin bir garantisimi var ? Ben 5. Ayindayim ve arabasini aldim maddi durumunuz iyiyse herseyi tek seferde alabilecekseniz bekleyin yoksa indirimleri takip ederek yavas yavas alin derim ben :)