Gzmoae cabim 28 haftadayim 2 alt ust takim bi 10lu hastane cikisi disinda hic bisi almadim bide dogum nisanda yazlik mi giydiririm ince kislik mi bilemiyorum ama 2 gebeligim ikiside erkek abisinin cok fazla kiyafeti var dogum olsun bi bakayim diyorum zaten besik yürüteç mama sandalyesi bebek arabasi vs herseyim duruyor bide kuzenimle aramizda 7 ay var ondan gelceklerimde var rahatim yani bi kendime gecelik alasim var onuda önümüzdeki ay sonu hallederim diye umuyorum