aleynnnnaaa bende gebeliğimin 5+3 deyim, öğrendiğim gün içmedim içemedim daha doğrusu vicdanım el vermedi. Sonrasında baş ağrısı gerginlik olunca nikotinsizliğin verdiği stresin bebeğe daha çok zarar vereceğini birkaç hekimden duymuştum ve günde 1-2 kez sadece kriz anlarında içip diğer zamanlarda keyfe keder sigara yakmamaya başladım. Doktoruma sorduğumda ise bırakabiliyorsan stres olmadan bırak, bırakamıyorsan da günde 5 dalı geçme dedi ben zaten 2 yi geçmiyorum. Onun için kendinizi kasmayın sigara yoksunluğu çektiğinizde yakmaktan çekinmeyin ama yarısında atın, azaltarak uzaklaşmayı deneyip bu şekilde belki strese girmeden bırakabiliriz.