Kubranur11 tazecikannee kardesmde bahceci ama hngi sube bilmiyrm senin dktrn kim onlarin mehmet bey sanirim
Kalbimde tazecikannee bakalım bende pazartesi 34.1 ile öğrendim bugün yine test vercem Rabbim h güzel haberler almayı nasip etsin
tazecikannee Kubranur11 benim doktorum özkan özdamar 2 çocuğuma hamileyim diğeride aynı kızım var 2 yaşında
Htc4345 Dünyanın en güzel şeyi anne olmak hele ki böyle tüp bebekle hamile kalınca daha bi başka zevki oluyor emeğinin karşılığını almış oluyorsun
Tufu2 tazecikannee canımmmm hayırlı olsunnn aynıyız sanırım benim dün 6. Gündü bende dayanamayıp iftardan sonra kan verdim 59 cıktı inşAllah güzel güzell artışlar görürüzzz 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️
Kubranur11 Tufu2 evet ins gittiler sizdeni ona gittiniz ama daha henuz transfer olmadi muanesi tamamlandi
Tufu2 Kubranur11 evet 5 martta oldu transferim dün kan verdim 59 cıktı inşAllah sağlıkla yukselir Rabbim emeklerimizi bosa cıkarmaz onlarında sorunsuzca olur inşAllah transferi 🤲🏻🤲🏻
Kubranur11 Tufu2 insallah yaa hayirlisiyla siz ne kdr evlisiniz biz sehir disindayz fenomen bi doktor diye gittiler bizmklerde ilk tup bebek olcak sizin ? Hic asilama filan denedinizmi? İlkmi tup bebek
Tufu2 Kubranur11 6 yıllık evliyim bende fenomen doktor diye gittim 8 ay once bi aşılama yapmıstım sadece olmadı sehir dişindan gittim bende transfer sonrası 3-4 gün istanbulda kaldım sonra dondum