tazecikannee Kızlar dayanamadım dün kan verdim acilden transfer sonrası 6 günde 11 çıktı daha çok erken dayanamadım çok istiyordum inşallah sağlıkla büyür aşlah kucağımızı boş bırakmasın çok duyguluyummm 🥲
sedamusa tazecikannee gözünüz aydın bende tüp bebekle 4. denemem de şükürler olsun hamile kaldım Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌸
Kalbimde tazecikannee tebrik ederim güzel anne Rabbim sağ saglim kucağımıza almaya nasip etsin inşallah ❤️❤️❤️
Olqa40 Hayırlı olsun canım , benimde transferimin 2 günü 🙂günleri iple çekiyorum çok sabırsızım, senin ksçıncı gün embriyosuydu ve tek embriyomu transfer ettiler?
Kalbimde tazecikannee bakalım bende pazartesi 34.1 ile öğrendim bugün yine test vercem Rabbim h güzel haberler almayı nasip etsin
Anneolucamm Sağ salim kucağına alırsın inşallah bana da dua eder misin bende önümüzde ki ay tüp bebeğe başlayacağım