mihraninannesi55 ya nişan geldiyse ve açılma başladıysa bu ağrılar sancılar her vurduğunda açılma devam edıyordur, benim açılmam yoktu zaten en ufak sancım da yoktu hastaneden çıktığımda başladı bu saat oldu vajına da iğne batması yasamaktan duramıyorum tarif de edemıyorum yaşadıklarımı. Çok çok az kaldı mınık insana kavuşmana umarım sağlıkla doğar mutlu huzurlu evinize dönersiniz güzel haberlerinizi bekliyorumm çok kolay bir avazda doğurursun inşallahh 🥹