020525 Kahvesever12 Canan hanım vardı o mesela bana nergis seni biraktiysa ben takip edebilirim demişti güzel muayene etmişti
Kahvesever12 020525 peki Canan hanım renkli de bebeğe bakıyor muydu aylardır mine hanıma gidiyorum bşr kere renkli açmadı bile rica etsem bıle 10 dk sürmedi muayenem göstermez zaten diyip kapattı sürekli
020525 Kahvesever12 ben bir kere muayene oldum kanamam vardı nergis çok yoğunum hasta alamam dedi kapıda bir tane bile hastası yokken canan hnm ben bakarım dedi. Benim çocuk yerine plesanta ma bakmıştı.
babyUras_ Kahvesever12 görümcem medipolde Emine hanımda doğumda yaptı . 39+5 de kontrole gitti doktor uyarmiş doğum olsun diye . Kanama olunca 3 saatte suni sancıyla doğum yaptı çok memnun kaldı ebesinden ve doktordan .
sultanlar Kahvesever12 ben Esra hanıma gidiyorum 38+4 üm şuan . 6. Haftamda bi kanamam olmuştu kendi doktorum yoktu Canan hanıma gitmiştim ilgisinden memnun kalmıştım .sizin ilk doğummu olacak
mihraninannesi55 Kahvesever12 canan hoca gosteriyor canim Yaa o hoca başsan savma iş yapmıs oyle şey olurmu sanki devlet hastanesi öyle muamele edilmiş baksana
Kahvesever12 babyUras_ nişanı gelmıs o zaman bir de açılması vs var mıymış suni sancı verildiği zaman 0 açılmayla suni verilse de hiç fayda etmez sanıyorum ki
Kahvesever12 mihraninannesi55 çok sevindim ya eşim öğlene kadar izin almıştı bende o yüzden nergis hanıma almak zorunda kalmıştım ama Canan hocaya gitmek istıyorum suan ondan daha çok memnun kalanlar varmış
Kahvesever12 mihraninannesi55 canan hanım doktor öğretim üyesi olduğu için muayne ücreti farkediyor diye biliyorum zaten sondayım hiç önemli değil doğum ücreti de farklı oluyor mu
mihraninannesi55 Kahvesever12 öğlen 1.45 de randevum var benim de canan hocayla 🫠 Kaldı 7 günüm . Dün sahurdan sonra kahverengimsi pembemsi gibi bir akintim oldu fazlaca Afedersiniz sümüksü gibi uzayan .Bakalim ne diycek doktor ama karnım hala düşmedi benim
mihraninannesi55 Kahvesever12 Tamamlayici saglik sigortam olduğu için fiyatları bilmiyorum canım .Diger doktorlara gore dogum ücreti farklilik gosterebilir hastaneyi arayip ogrenebilirsin fiyatlarini aslinda
Kahvesever12 mihraninannesi55 aa nişanınız gelmiş 🥰 bir gün sonra da doğumunuz başlayabilir 1 hafta sonra da hayırlı olsun. Sancınız felan da oluyor mu acaba bir arkadaşım nişan geldikten 1 gün sonra sancıyla doğumu başlamıştı diğeri 5 gün sonra
mihraninannesi55 Kahvesever12 kasıklarımda oluyor daha cok ağri ve sancı.. Bel ağrım çok yok . Karnim aşırı derecede sertlesiyo kasılıyo 🥺
Kahvesever12 mihraninannesi55 o kişiden kişiye değişiyor canım inşallah açılman da devam ediyordur çok kolay güzel bir doğumun olur umarımm sağlıkla kavuşun minik insana 🥰
Kahvesever12 mihraninannesi55 eşim yarın izni 10.30 ve 12.30 9.15 e bir boşluk oluşmuş Canan hocaya umarım 11 civarı da olur ona gitmeyi çok istiyorum bende 🥹
mihraninannesi55 Kahvesever12 ayy insallahh hep birlikte bir avazda ağrısız sızısız yavrularımıza kavuşalım 💗🥹🤲🤲