37+6 🤰🏻
Dün saat 10.30 da sancı gelmeye başladı yalancı sancı diye dikkate almadım gece 3te artık dayanamadım hastaneye gittim NST soktular 80 leri gördü çok kez ama açılmam 1 cm. Sabah doktor muayenesi için gel gelirken valizini de getir dedi 😂 heyecandan sabaha kadar uyuyamadım sabah da uyuya kalmışım öğlen gittik kasılmalar 90 I geçmiş ama bi kaç gün var dedi beklemedeyiz