Oykuozgem benim de perşembe günü kontrolüm 🥰muayenelerimiz bile aynı.Bugün sırtımı duvara yaslayıp bacaklarımı üst üste atmayı denedim olmadı.Kanala yerleşiyor sanırım.Egzersiz ve yürüyüş yapmaktan her yerim hamladı😅Umarım bu hafta doğar.40. Haftaya geldiğinde doğmazsa sezaryen günü verecek doktorum