Simge0205 ben dün çıktım tek başıma 12+2 haftaligim canim. Cok da iyi geldi. Sahilboyu yürüdüm. 2 saat yuruyus yaptım ama dinlene dinlene. Biraz yürüdüm biraz cafede oturdum kahvemi tatlımı yedim. Sonra tekrar ayaklandim yürüdüm sonra acıktım oturdum bir yerde ara öğün yedim. Yoruldum ama çok güzeldi havalar da güzel bence yavaş yavaş başlayın yürüyüşlere evde oturmakla olmuyor doğuma da cok yardimci oluyor bu yürüyüşler. Ben ilk gebelikte nerdeyse her gün sokaklardaydim sahilde yürüyordum normal doğumla kendim doğurdum cok şükür.