Kızlar dışarı çıkıp şöyle 3 4 saat gezmek sakıncalımı ya ben denize yakın oturuyorum yani sahile inip şöyle arkadaşlarımla yürüyüş yapmak istiyorum çarşılarda dolanmak istiyorum annem tutturmuş ne gezmesi ağırlaştın bişi olur allah korusun diye korkutuyor beni ya iyice eve bağladım kendimi sizler geziomusunuz