Minik_04 Meryemm46 haklisin valla o zmn biraz daha bekle haftaya yine kan ver yarin gidicek misin doktora yine
Meryemm46 Minik_04 yok cnm giitmicem 2 3 hafta daha beklicem baklm varsa çıkar yoksa adet olurum beklicemm
Minik_04 Meryemm46 benim adetim gecikti hamileyim sandim ama değildim 16 gün gecikmişti 14. Günde hastaneye gittiğimde kist çıkmıştı kist etkiliyodu adet olmama engel aliyodu ama sende de gebelik cikmazsa yine ultrasonla muayene ederler ztn