6 ile hastaneden çıkmıştık eve geldik bir kaç gün sonra 18 e çıktı hastaneye yattık 16 saat ama biz odamıza aldık eşimle ben yanındaydık ağladıkça emzirdim ve salladım hastaneden 11 ile çıktık yine bir miktar arttı fakat uzayan sarılık bu bol bol mama verin emzirin yükselirse daha perişan oluyorsunuz bide neden hastanede çocugunuzu bıraktınız bunu ilk defa duyuyorum