Mervesp geç döllenme olmuş olabilir canım bende aralık ayında kimyasal yaşamıştım normal kontrole gitmiştim 2 küsür çıkmış bende hiç bakmadım 1 hafta test yaptımki hamileyim geç döllenme olunca hem yavaş ilerliyor artış hemde geç öğreniyorsun bekle bakalım güzel haberler alırsın inşallah 🥹🤲🏻