Ruvis Tatlisannedilekk olmasa 7.2 çıkmazdı diye düşünüyorum canım inşallah salı günü 4 katına çıkmış olur 🌸 endişelenme daha çok erken
Tatlisannedilekk Ruvis inşallah cnm bnm çok saol😍💚duyunca değeri var diye çok sevinmiştim çünkü 2nin üstüne çıkmamıştı ama doktor devamını söyleyince ağladım ağlıcak noktaya geldim inşallah yükselir değerim hayırlısıyla kuzum
Tatlisannedilekk [silindi] 1gün gecikti cnm, bn test yapmıştım silikte olsa ikinci çizgi çıktı emin olmak istemiştim ama gene emin olamadım var mı yok mu belli değil😥
Gulunduc Tatlisannedilekk silik cızgı cıktıysa vardır daha kucuk oldugu idin silik tir ilk oglum a hamileligimde bnm de oyle cıktı
Tatlisannedilekk [silindi] inşallah kuzum Allah razı olsun😘 3yıl oldu artık çok istiyorum Allahım nasip eder inşallah yükselir değerim
Halima Tatlisannedilekk bende iki bebegimdede ikinci cigzi silik cikdi.InsaAllah hamilesindir canim❤️
Tatlisannedilekk Ruvis Amin cnm, 3yıldır negatif görmekten çok yoruldum artık tam bu kez oldu derken yine sevinemiyorum Allah hayıra çevirsin inşallah yükselir değerim
Fatma9438 Tatlisannedilekk üzülme canım vardır benimde 6.3 çıktı pazartesi günü tekrar test yaptıracağım. Hiç korkma
Tatlisannedilekk Fatma9438 hayrlı olsun cnm seninde inşallah yükselir değerlerimiz hayırlısıyla, eve geldiğimden beri ağlamaktan gözlerim şişti bide diyorum üzülme ya yükselirse offf çok moralim bozuk kuzum ya 😥