Tatlisannedilekk [silindi] 2buçukta alcam cnm sonuçları, Allahım sana güzel haberler duyursun inşallah cnm inşallah bebiş haberini duyarız 🤗😍
Tatlisannedilekk Omrebedel Allah razı olsun cnm çok saol😊 2buçukta çıkcakmış sonuçlar öğrenince yazarım hemen
Tatlisannedilekk Kızlar 7.2 çıktı sonucum doktor varda diyemem yokta diyemem salı günügel bidaha kan ver dedi sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim 😭
Ruvis Tatlisannedilekk olmasa 7.2 çıkmazdı diye düşünüyorum canım inşallah salı günü 4 katına çıkmış olur 🌸 endişelenme daha çok erken
Fatma9438 Tatlisannedilekk üzülme canım vardır benimde 6.3 çıktı pazartesi günü tekrar test yaptıracağım. Hiç korkma
Tatlisannedilekk [silindi] 1gün gecikti cnm, bn test yapmıştım silikte olsa ikinci çizgi çıktı emin olmak istemiştim ama gene emin olamadım var mı yok mu belli değil😥
Tatlisannedilekk [silindi] inşallah kuzum Allah razı olsun😘 3yıl oldu artık çok istiyorum Allahım nasip eder inşallah yükselir değerim