Merve8155 gittim canım herhangi bi kanama alanı yok şükür ama leke olması rahim ağzında yara olabilir dedi alttan bakmak istedi ama ben istemedim korktum, progestana bir süre daha devam full yatış ağır kaldırmak yok, bebeğin kalp atısını da duyduk icim rahatladı🥹 🌸