Merve8155 aynı durum ben de 5+4 ken başıma geldi. Bu ikinci hamileliğim ilkinde yerleşme kanaması dışında lekelenme yaşamamıştım bu sefer olunca korktum doktora gittim. En masum haliyle bebek yerleşiyordur diyelim ama yine de tedbir amaçlı progestan başlayalım dedi. İlk bir hafta sabah akşam sonrasında günde bir tane olmak şartıyla devam et dedi. Fitili koyduğum gün kesildi lekelenmem. Dün yine kontrolüm vardı keseyi ve bebeği gördük ama kalp atışı için küçük deyip bayram sonrasına gün verdi. O zamana kadar da kullanmamı söyledi. Kalp atışını duyduktan sonra 10 gün kadar bırakalım bi deneyelim dedi genelde 12. haftaya kadar kullandırıyoruz dedi. Ama benim kanama alanlarım da varmış o yüzden zaten kullanmam gerekmiş. Çok geçmiş olsun içinizi ferah tutun🥰 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻