Cinsiyetini öğrendiğimizde pembe patik atmıştım sadece, ben nazardan korkuyorum ve inanıyorum o yüzden çok başıma geliyor eşimle fotoğraf atarsam akşam küs uyuyoruz😄😄 bebeğimi öğrenip akrabalara söylediğimdede günlerce baş ağrısı yaşamıştım nazara yormuştum çekiyorum herhalde öyle düşündüğüm için