Hayelllerhayatttlar gamze-klc 37 den sonra etken doğum filan sayılmıyor zaten bebeğin küvez ihtiyacı yoksa 38de de alınması sorun teşkil etmez diye düşünüyorum
evahc 38+4 bekliyoruz:) eeğer gelmezse 24 mart dedi doktorumuz🤲🏻 sağlıcakla alalım kucağımıza bebişlerimizi