Kelebekkkk34 “kist aldırmak diye bir durum yok sen neyi aldırdın anlayamadım” tarzında konuştunuz. Ben sadece buna açıklık getirdim.. hikayeyi olayı yaşayan benim neyin neden olduğunu anlattım kısaca, bunu yalanlamaya veya inanmıyor gibi konuşmaya hakkınız yoktu!! Demekki insanların anlattığı hiçbişey inandırıcı gelmiyor😄😄ben sadece bu kısma takıldım. Normalde hiçbişeyi takmayan biriyim bunu da belirtmek isterim.