Kelebekkkk34 ayrıca şunu da söyleyeyim sen şimd buna da inanmazsın da neyse😁😁ona bakılırsa pcos olan kişilerin çok zor çocuğu oluyor zor hamile kalıyor deniyor duymuşsundur. İnsanlar ne tedavilerle bebek sahibi oluyor. Ama bende bu durumda farklıydı Allaha şükür hiç bişey yapmadan hiçbir tedavi görmeden kendiliğinden şuan 2. Çocuğuma hamileyim😉sözde bende de vardı pcos.. kafada bitirmek ve inanmak gerekiyor.. durumum bundan ibaret. Kilo ver dedi doktor vermedim. İlaç vs bişey kullanmadım. Kistlerim çoğaldı sadece pcostan kaynaklı. Baktım o sıkıntı çıkaracak ameliyat oldum.. yani bu kist mevzusunu polikistikten nasıl bağımsız tuttunuz bende cidden onu anlayamadım. Çok iyi bir doktorla konuşun bilgi alın bence bu konuda. Bendeki kist sadece pcosla alakalıydı bunu doktorum söylemişti😉😉