Selim_Alparslan Anneler selam👋 İkinci hamileligim ama 6 sene geçti üzerinden hiçbir şey hatırlamıyorum 🤷🏼♀️ 12+2 haftalık olduk. Bebişe kilo aldıran besinler neler 😊
obli Selim_Alparslan kuzu eti, balık, avokado, kefir, çiğ kabak çekirdeği, ıspanak, tahin-pekmez, yumurta
Kudenova Selim_Alparslan 1 bardak badem sütünün içine 1 adet muzu doğruyoruz içine kavrulmamış fındık kaju badem ve cevizi ekleyip pürüzsüz olana dek çekip içiyoruz istersen içine bir yemek kaşığı yulaf ekleyebilirsin
Selim_Alparslan Neferut çiğ kuruyemis hiç yiyemiyorum kuzum ya nasil sevebilirim? Teşekkürler kuzucum 😊
Gzmel Neferut bebeğimde gelişim geriliği vardı inanın okadar çok tükettim ki minyonluk zayıflık genetikse inanın zerre bir faydası olmuyor 😂
Neferut Selim_Alparslan Rica ederim, bebişinin kilo alacağını ve doğduğunda boğumlarından öpeceğini hayal edersen sevebilirsin diye düşünüyorum canım 🥰
ibcmom Selim_Alparslan kırıp yoğurda falan karıştırabilirsin. ben muzlu yulafın üstüne serpiyorum. yoksa yemek cok zor ya sertler ya bide
Neferut Gzmel Evet çok haklısınız genetik olduğunda elden bir şey gelmiyor 😌 yine de bir tık faydası olmuştur bence
Gzmel Neferut doktorum demişti normal kilo alımı olur ne eksik ne fazla olmaz demişti genetikle alakasiyla diye 3 bebeğim 3 de minyon zayif 😂 neler yedim neler kendimi beslemisim meğersem bebişi değil 🥴
Esmaaaa_ doktorumun verdiği liste muz süt yumurta kaşar peyniri tuzsuz çip badem leblebi fındık yer fıstığı kabak çekirdeği yeşil mercimek dövme/buğday avakado ayva armut kuru incir kuru dut kuru üzüm hurma tahin ıspanak
Gzmel Neferut evet ben minyonum ilk kızım 2080 gram ikinci kızım 2690 doğdu en son bu sefer erkek 32 haftalıkken 1600 kilo dedi gelişimi sagikligi güzel ama sen minyosun diğer çocukların gibi buda minyon olucak endişe edilecek bir durum değil dedi
Neferut Gzmel Sağlıklı olduktan sonra hiç kafana takma canım. Hayatları boyunca hep yemek yiyecekler kilo alıp verecekler önemli olan sağlıklı olmaları
Gzmel Neferut evet ilk bebeğimde hiç birşey bilmiyordum gelişimi geri yok küçük gelismemis dediler ağla ağla stresten erken doğum yaptım öyle kötü komustular ki 34+4 de doğum yaptım kuvize bile alamadilar 1.800 grama düştü birde