CerkesMaria hislerinizi anlaya biliyorm 2.5 yıldır aynı şekilde bende zor bir süreçten geçiyorum geçen sene1 kimyasal ve 7 hftalik kalp atımı olmadı kürtaj oldum 3 ay korundum temmuz da tekrar başlamıştık bu ay 8 aydan sonra pozitif görmüştüm ama kimyasl oldu ve başa dönüp kısır döngü içinde olma hissi bende kötüyüm 🥲aramak ne demek anlarim hiç bir yere sigamamak içimi kaplayan hislerle mücadele etmek