BebegimVeBenn_ ay bende tam 6 haftalığım bugün dün 5+6 ken kese gördüler bebeği göremediler diye beni bugün tekrar çağırdılar detaylı bir ultrasondan bakalım dediler bebek varmı yokmu diye yok dediler haftaya gel bakalım…kese haftaya göre uyumlu hatta bir iki gün ileride bende dedim zaten bebek bir iki hafta görünmesi gerekmiyor mu çünkü daha çok küçük dediler yok normalde makine kalp atışı algılaması lazımdı falanda filan moralımı bozdular