mucizem4423 o kadar olsa kan testi sonucunda çıkmaz mıydı 19 şubatta kan testi yaptım ve beta 0.5 ti martın 1. Günü adet olmalıydım olmadım hamileliği bile yormadım kan testi olumsuz diye düzensizliği dedim kardeşim zorladı test aldık 2 cizgi çıktı ve sonradan kan testi de olumlu çıktı. Ama ben ara da da hamile kalmış olmam çünkü martın 1 ne kadar evimde değildim. O yüzden aklım karışık geç döllenme olabilir demişti kardeşim