ShutUp saat kurup kaldırın bebeğimizi, eskiler şekerli su verirlermiş ama kesinlikle vermeyin. Benim bebeğim göğsümü tutmamıltı, ben toplu iğne ucunda bal verince almıştı ama tavsiye etmiyorum kesinlikle. Bebeğinizi uyandırmak için mutlaka burun kanalını hafif sıkabilirsiniz ,ayak topuğuna vurun hafifçe ama en etkisi vücudunu hafif soyun ve ıslak mendil gezdirin. Şahsen hemşire açlık şekeri düşerse uyandıramazsanız ıslak mendil ile uyandırabilirsiniz demişti bana. Ben göbek çevresine kulak arkasına sürerdim. En önemlisi motivasyonunuzu yüksek tutun, hepimiz aynı şeylerden geçtik. Çok zor farkındayım, delirecek gibi de oluyor insan ancak bize muhtaç biri var artık. Sakin kalmaya çalışıp bu sürenin geçici olduğunu düşünün . Bir şey aklınıza takılırsa da etiketleyip her zaman sorabilirsiniz . Şahsen ben ailemden uzakta, tek başıma bir şey bilmeyerek büyütüyorum. Çok zor bilmeden nirleyler yapmak. Sadece ısrarlı olun ve pes etmeyin .