ShutUp öncelikle gözünüz aydın sağlıkla büyütün sakın ola kimseye aldanmayın hatta gerekene cvbını verin bende 35 gün önce doğum yaptım bebeğim sağdıgıö sütü biberonla içiyor beni emmiyor malesef sezaryan doğum yaptım ilk 2 gün süt gelmeyince hastanede kaşık biberonla mama verildi sonrası malesef biberonla devam ettik sütünüz gelir üzülmeyin kuru incir ,tahin,hurma,dereotu yiyebiliyorsanıZ onu yiyin Rezene çayı için zamanla gelecektir süt konuşanı da yanınızdan uzaklaştırın direk cvb verin size bu dönem destek lazım köstek değil 🙏(kuru dut kuru incir ,hurma bunları kaynatıp Hergün hoşaf gibi iç canım faydası oluyor ben hastaneye bile yapıp götürmüştüm )